Jamestown

Jamestown



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Anglie začala relativně pomalu osídlovat Severní Ameriku, která stála malá ve stínu obrovské španělské říše. Během 1500s bylo provedeno několik pokusů o zastavení, nejvíce pozoruhodně těch sira Humphrey Gilberta a sira Waltera Raleigha. Z těchto raných podniků nevznikla žádná osídlení a rozšířený zájem o kolonizaci se začal stavět až po porážce španělské armády v roce 1588. Ponížení španělské moci na Atlantiku přineslo novou důvěru anglických investorů a dobrodruhů.

V roce 1606 rozdělil král Jakub I. Virginii* mezi dvě skupiny konkurenčních anglických obchodníků. Jejich listiny hlásaly jejich úmysly šířit křesťanství, ale ve skutečnosti byla primární motivací vábení zlata a stříbra.

Virginské společnosti v Plymouthu byla udělena práva na severní část Virginie mezi 38 ° a 45 ° severní šířky. Tato skupina se chabě pokusila o osídlení na řece Kennebec v oblasti, která se později stala Maine, ale malá kolonie trvala jen několik měsíců.

Virginská společnost v Londýně však byla lépe připravena jednat o svých právech na tyto země mezi 34 ° a 40 ° severní šířky, jižní část Virginie. Skutečnost, že se pronajaté oblasti navzájem překrývají, byla zvláštní prioritou v rychlosti. Pod velením kapitána Christophera Newporta vyslala londýnská skupina tři lodě Pozdrav na rozloučenou, Objev a Susan Constant. Odlet v prosinci 1606 a příjezd do Chesapeake Bay v květnu následujícího roku přivedly lodě do Nového světa 144 špatně připravených osadníků.

Bylo vybráno místo na poloostrově, který vyčníval do řeky. Vedení opatrně pojmenovalo město a řeku pro svého dobrodince Jamese I. Méně obezřetně vybrali nízko položenou oblast, která byla náchylná k vysoké vlhkosti a zástupům komárů. Izolované místo však poskytovalo snadno obrannou pozici v případě indického útoku.

Počáteční historie Jamestownu se střídala mezi téměř katastrofou a slabým úspěchem. Hlavní potíž byla v tom, že kolonie potřebovala vojáky, řemeslníky a farmáře, ale místo toho ji obývali převážně důležití pánové nezvyklí na manuální práci. Energie byla zbytečná při hledání zlata a stříbra, když opatrnost vyžadovala výsadbu plodin.

Následky takových činů byly závažné. Více než jedna třetina kolonistů zemřela v zimě 1607–08, když se stali obětí malárie, břišního tyfu, kurděje a úplavice. Ke zdravotní krizi přispěly hořké spory o vedení uvnitř zmenšující se komunity.

V roce 1608 kapitán John Smith, voják, vnutil svou vůli kolonistům a úspěšně zorganizoval úsilí o výsadbu plodin a stavbu řádných obydlí. Bohužel pro všechny zúčastněné se Smith vrátil do Anglie na lékařské ošetření v roce 1609. V jeho nepřítomnosti se kolonie vrátila k mnoha svým dřívějším nešťastným návykům.

Mezitím v Anglii probíhaly změny, které by měly dopad na osadníky Jamestownu. Londýnská společnost byla reorganizována a stala se známou jako Virginská společnost. Byl vyslán nový guvernér Lord De La Warr, aby provedl nové úsilí o osídlení malé osady. Společnost představila systém opěrky hlavy, sérii pobídek pro udělování pozemků, jejichž cílem je přilákat kolonisty do Virginie.

Očekávaný příliv nových osadníků v roce 1609 se nikdy neuskutečnil. Jedna loď byla ztracena na moři a další byla po najetí na mělčinu zpožděna o měsíce. Nemoc a nedostatek jídla přivítaly ty, kterým se podařilo cestu dokončit. Křehká stabilita, kterou Smith vytvořil v předchozím roce, se vypařila a nahradila ji tragická doba hladovění v letech 1609-10.

Rodilý vůdce Powhatan, otec Pocahontase, se houpal nad volnou konfederací kmenů ze své vesnice Werowocomoco, severně od Jamestownu na řece York. Vztah mezi domorodci a osadníky se střídal mezi mírem a válkou, ale potenciálně smrtelnou ránu zasadili Indiáni při překvapivém útoku v roce 1622.

Pouze dlouho odkládaný příjezd guvernéra De La Warra zastavil úplnou evakuaci Jamestownu. Pozdější vývoj tržní plodiny, tabáku, by začal kolonii poskytovat tolik potřebnou ekonomickou základnu.

Problémy se ziskem Jamestownu ovlivnily vedení v Londýně k liberalizaci jeho pravidel. Obyvatelům Virginie bylo mimo jiné dovoleno vlastnit půdu a užívat si reprezentativní vládu. Dům měšťanů se setkal poprvé v roce 1619. Jeho poněkud omezenou rolí bylo spolupracovat s guvernérem a radou na tvorbě zákonů pro kolonii.

Podmínky se dále zlepšily odesláním lodního nákladu žen, které měly být manželkami pro osadníky. Pracovní zátěž odlehčil i dovoz a prodej prvních afrických otroků.

Přes tato vylepšení nebyla kolonie finančně úspěšná. Společnost Virginie vyhlásila bankrot v roce 1622. O dva roky později převzala koruna plnou kontrolu nad osadou, čímž se Virginie stala první z královských kolonií.


*Termín pak platil pro velkou část východní Severní Ameriky.
Viz časový rozvrh indických válek.


Jamestown, místo mnoha začátků

Projděte se po schodech kapitána Johna Smitha a Pocahontase, kde začala úspěšná anglická kolonizace Severní Ameriky. Přes rané boje o přežití se osada 1607 vyvinula v prosperující kolonii. Jak se kolonie rozšiřovala, byli virginští indiáni vytlačeni ze své domoviny. V roce 1619 byl zaznamenán příchod Afričanů, což znamenalo původ otroctví v anglické Severní Americe.

První zákonodárné shromáždění

První listina Virginské společnosti, podepsaná králem Jakubem I. 10. dubna 1606, zasadila první zárodky našich ústavních hodnot.

Afroameričané v Jamestownu

První zdokumentovaný příjezd Afričanů do kolonie Virginie zaznamenal John Rolfe v roce 1619.


Origins (1606–07)

Kolonie byla soukromým podnikem, financovaným a organizovaným Virginskou společností v Londýně. King James I udělil skupině investorů chartu na založení společnosti 10. dubna 1606. Během této éry byla „Virginie“ anglickým názvem pro celé východní pobřeží Severní Ameriky severně od Floridy. Charta dala společnosti právo usadit se kdekoli od zhruba dnešní Severní Karolíny po stát New York. Plán společnosti byl odměnit investory lokalizací nalezišť zlata a stříbra a nalezeními říční cesty do Tichého oceánu pro obchod s Orientem.

Kontingent přibližně 105 kolonistů opustil Anglii na konci prosince 1606 ve třech lodích - Susan Constant, Pozdrav na rozloučenoua Objev—Pod velením Christophera Newporta. Došli do Chesapeake Bay 26. dubna 1607. Brzy poté se kapitáni tří lodí setkali, aby otevřeli schránku se jmény členů vládní rady kolonie: Newport Bartholomew Gosnold, jeden ze zákulisních iniciátorů Virginie. Společnost Edward-Maria Wingfield, hlavní investor John Ratcliffe George Kendall John Martin a kapitán John Smith, bývalý žoldák, který bojoval v Nizozemsku a Maďarsku. Wingfield se stal prvním prezidentem kolonie. Smith byl obviněn z přípravy vzpoury během oceánské plavby a do rady byl přijat až o několik týdnů později, 10. června.

Po období hledání sídelního místa kolonisté v noci 13. května kotvili lodě na poloostrově (nyní ostrov) v řece James a 14. května je začali vykládat. být nezdravý, ale v době, kdy si ho vůdci kolonie vybrali, mělo toto místo několik zjevných výhod: lodě se k němu mohly v hluboké vodě přiblížit, aby bylo snadné nakládání a vykládání, bylo neobsazeno a s pevninou ho spojoval pouze úzký krk země, což usnadňuje obranu. Osada pojmenovaná po Jamesi I byla během své existence různě známá jako James Forte, James Towne a James Cittie.


Katastrofální raná léta

Založení Jamestownu mělo požehnání anglického krále Jakuba I. a osada a James River byly pojmenovány na jeho počest. Osadu však financovala a provozovala Virginská společnost. Tato společnost byla zase financována soukromými investory, kteří očekávali, že kolonisté objeví cennou komoditu nebo cestu do východní Asie, což by podniku přineslo zisk a nabídlo návratnost jejich investic.

Investoři v Londýně doufali, že někteří kolonisté z Roanoke (nebo jejich potomci) jsou stále naživu a díky znalostem, které o této oblasti získali, by mohli vést kolonisty z Jamestownu k nerostům a průchodu do východní Asie, poznamenal Kupperman.

Podle společnosti Jerome Bridges, strážce parku a průvodce po historickém Jamestowne, se společnost bohužel rozhodla vybudovat své osídlení na „bažinatém ostrově zamořeném chorobami a brouky, bez zdroje sladké vody“. Místo, které se nachází asi 94 kilometrů nad řekou James od pobřeží Atlantiku, bylo vybráno, protože osadníci dostali od svých investorů rozkaz nebrat žádnou zemi, která byla okupována původními obyvateli, řekl Bridges.

Když tam v květnu 1607 přistáli Angličané, byli rozděleni do tří skupin: Jedna skupina měla postavit opevnění a skladiště a poté několik jednoduchých domů, druhá skupina měla pěstovat plodiny a třetí strana zkoumat minerály a průchod do Východní Asie.

Netrvalo dlouho a kolonisté se dostali do potíží. Během několika týdnů zaútočila na osadu síla několika stovek indiánů Powhatanů. Kolonisté neměli ani příležitost rozbalit své muškety, a tak odrazili útočníky na námořní střelbu z lodí, které byly stále mimo pobřeží.

V příštích několika týdnech osadníci zaměřili svou práci na stavbu pevnosti, což byla trojúhelníková palisáda se třemi opevněními nebo vyvýšenými plošinami pro děla.

Netrvalo dlouho a kolonisté začali umírat. Podle 104 Historic Jamestowne ze 104 mužů a chlapců, kteří přistáli, bylo do ledna 1608 naživu pouze 38. Výzkum studenta geologie Douga Rowlanda z College of William and Mary a jeho kolegů odhalil, že pitná voda kolonistů byla slaná a obsahovala arsen. Kromě toho došlo jídlo, nastal hladomor a obzvláště krutá zima spolu se suchem umocnily bídu kolonistů.

„Naši muži byli zničeni krutými nemocemi jako otoky, toky [také nazývané úplavice], hořící horečky a války a někteří náhle odešli, ale většinou zemřeli na hladomor,“ napsal George Percy, jeden z přeživších. , ve zprávě o kolonii. „Nikdy v cizí zemi nezůstali Angličané v takové bídě, jako jsme byli my v této nově objevené Virginii.“

V tom prvním roce byla těla pohřbena do neoznačených hrobů, aby domorodci podle Bridgesa nezjistili, že zemřelo tolik osadníků. Nedávné vykopávky týmu vedeného Williamem Kelso, ředitelem archeologie pro Jamestown Rediscovery v Historic Jamestowne, odhalily 29 pohřebních šachet v blízkosti západní palisádové zdi uvnitř pevnosti. Tým si myslí, že tyto hroby pravděpodobně obsahují mnoho kolonistů, kteří zemřeli v roce 1607.

Dvě z vykopaných hrobových šachet obsahují dvě těla. Podle webových stránek Historic Jamestowne se kolonisté pravděpodobně uchýlili k dvojitým pohřbům, protože v krátkém čase umíralo tolik mužů. Jen v srpnu 1607 zemřelo dvacet jedinců a vícenásobné pohřby šetřily energii i čas.

V druhé vytěžené šachtě ležel podle Historic Jamestowne asi 14letý chlapec. Vedle chlapcovy pravé nohy byl nalezen malý hrot šípu, což naznačuje, že byl krátce před pohřbením zastřelen. Může to být mladý chlapec, kterého Percy zaznamenal jako zabitého během boje s indiány Powhatan během prvního měsíce vyrovnání.

William Kelso, který řídí vykopávky v Jamestownu, řekl pro Live Science, že archeologický tým doufá, že vykopá zbytek hrobů a identifikuje těla. „Známe jejich jména a nyní víme, kde byli pohřbeni,“ řekl. „Pokusíme se je identifikovat pomocí kriminalistiky.“


Angličané si založili oporu v Jamestownu, 1606-1610

20. prosince 1606 se lodě londýnské společnosti vypravily z Anglie založit kolonii ve Virginii. Potenciální kolonisté dorazili do zálivu Chesapeake v dubnu 1607. Na palubě bylo 105 mužů, z toho 40 vojáků, 35 „pánů“ a různí řemeslníci a dělníci.

Společnost nařídila kapitánovi Newportovi, veliteli lodí, aby našel místo pro kolonii, které by bylo zabezpečeno před španělským objevem a útokem, ale zároveň by mělo snadný přístup k moři. Vyplul proto po řece (kterou Angličané pojmenovali James) a padesát mil od jejího ústí našel nízko položený bažinatý poloostrov, který jako by splňoval všechny specifikace. Tam založili to, čemu říkali James Towne.

Zpočátku to vypadalo, že to jde dobře. Kolonisté vyčistili část země a postavili palisádu na ochranu. Uvnitř palisády stavěli malá, poněkud hrubá obydlí. Kolonisté také začali vyklízet část půdy pro výsadbu plodin. Mezitím se zdejší konfederace kmenů vedená Powhatanem jakoby změnila z počátečního nepřátelství na přátelství a pohostinnost. Díky nabídkám jídla a přátelství začali Angličané věnovat menší pozornost pěstování plodin a více prozkoumávání regionu za účelem rychlého zbohatnutí.

Navzdory počátečnímu příslibu úspěchu již existovala nebezpečná znamení. Během léta a podzimu začalo mnoha kolonistům špatně a umíralo. Částečně nyní víme, že nemoc a smrt byly způsobeny sezením Jamestownu na velmi bažinatém, nezdravém místě. Navíc mnoho kolonistů s sebou přineslo tyfus a úplavici (to, co lidé v té době nazývali „krvavý tok“), což se stalo epidemií, protože kolonisté nerozuměli základní hygieně. Zásobování vodou v Jamestownu bylo dále kontaminováno lidským odpadem i mořskou vodou.

Na podzim se navíc ukázalo, že kolonisté neměli dostatek jídla, aby je mohli přežít v zimě. Nebylo vyklizeno dost půdy a nebylo vysazeno a sklizeno dost plodin. Část problému zde spočívala v tom, že „pánové“ se bránili pracovat jako obyčejní dělníci. Naštěstí pro kolonisty zůstal Powhatan přátelský a zásoboval Angličany jídlem. Přesto do doby, než začátkem roku 1608 dorazila „první zásoba“ dalších osadníků a proviantů, přežilo pouze 35 původních kolonistů.

Ačkoli jsou důkazy zkreslené v jeho prospěch, není pochyb, že kapitán John Smith zachránil Jamestown. Organizoval kolonisty a přinutil je pracovat produktivním způsobem. Dokázal také s domorodci obchodovat s potravinami, když se zdráhali obchodovat, vzal si, co potřeboval, a narušil vztahy s domorodci. Ačkoli se Smith brzy vrátil do Anglie, zprávy jeho a dalších kolonistů zpět londýnské společnosti vedly tento orgán ke změně některých metod. V podstatě kodifikoval Smithův diktátorský režim tím, že koloniálnímu guvernérovi propůjčil mnohem větší autoritu.

Pokud jde o další dokumenty související s tímto tématem, navrhujeme zaměřit se na sbírku, která je nejvhodnější pro rané Jamestown, The Capital a Bay. V rámci této kolekce jsou dva základní zdroje: Celková historie Virginie kapitána Johna Smitha a čtyři svazky upravil Peter Force v polovině 19. století. Oba tyto zdroje lze fulltextově prohledávat přes The Capital and the Bay.


Dějiny

Pojmenovaný na počest Jamese Mendenhalla a založený v roce 1816, Jamestown, NC byl nejdříve pokračujícím osídlením v oblasti Piemontu. Nedávno archeologové našli důkazy o blízkém lidském osídlení, které se datuje tisíce let.

Bohatá a pestrá historie je základem dnešního Jamestownu, který se pyšní ochranou a vylepšováním našich přírodních, kulturních a historických zdrojů, aby si je mohl užít každý.

První známí obyvatelé: Keyauwee

Již v roce 1701 žili indičtí Keyauwee ve vesnici v této oblasti. Užili si mírné klima v oblasti, bohaté přírodní zdroje a úrodná loviště podél řek Deep a Uwharrie.

Část volné konfederace 20 nebo více kmenů se domnívá, že v 60. letech 17. století se Keyauwee přesunul na jih blízko hranice mezi oběma Carolinami, kde je pravděpodobně pohltil kmen Catawba.

Quaker Settlement

Koncem 17. století přišli do Jamestownu evropští osadníci. Mnoho z nich byly rodiny Quakerů, kteří se do oblasti přestěhovali z Pensylvánie při hledání produktivní zemědělské půdy. Mezi původními osadníky byl James Mendenhall, který založil usedlost poblíž dnešního Jamestownu v roce 1762. Ačkoli se Mendenhall v roce 1775 přestěhoval do Gruzie, zůstal zde jeho syn George a roku 1816 založil na počest svého otce vesnici Jamestown.

Rodina Mendenhallových, která vlastnila a provozovala první mlýny na dřevo a dřevo v této oblasti, také vlastnila velkou část původní půdy města. Dnes se High Point City Lake nachází tam, kde se nacházela původní rodinná usedlost a pozemek.

V roce 1781, během revoluční války, se britský generál Cornwallis a armáda#39 utábořily poblíž osady a zabavily zásoby místních farem a mlýnů před svým angažmá s vojsky Nathaniela Greena v New Garden.

19. století Jamestown

Do roku 1800 byl Jamestown rušnou osadou se 150 obyvateli s vlastní poštou, hostincem a chatou Free Mason 's. Přibližně ve stejnou dobu bylo poblíž Jamestownu objeveno zlato a několik dolů těžilo, dokud kalifornská horečka zlaté horečky nezastavila místní úsilí.

V roce 1811 postavil James Mendenhall a syn Richard, místní koželuh, historickou usedlost Mendenhall Plantation, což je vrchol každé dnešní cesty po Jamestownu.

Kromě zemědělství a příbuzných průmyslových odvětví byla v Jamestownu továrna na zbraně, která vyráběla robustní a přesnou dělovou zbraň, známou jako „Jamestown Rifle“, „hlavní pilíř Jamestownského průmyslu ve druhé polovině devatenáctého století a dnes velmi ceněný sběratel mezi nadšenci zbraní

Během občanské války se Jamestown a Quakers, kteří byli proti válce a násilí, pokoušeli zůstat neutrální. Konfederace však požadovala, aby ti, kteří byli schopni vyrábět boty, uniformy nebo zbraně, v tom pokračovali nebo platili vysoké daně. Záznamy také ukazují, že prezident Konfederace Jefferson Davis a jeho doprovod prošli Jamestownem během jeho unáhleného ústupu na jih po skončení občanské války.

Jamestown byl také známý „zastávkou“ podél podzemní dráhy, která uprchlým otrokům pomohla dosáhnout svobody na severu. Podle místních historických záznamů mnoho domů Quakerů v této oblasti mělo pasti vedoucí do suterénu, aby pomohlo otrokům uprchnout. Dále, podle záznamů, rodiny Mendenhall a Beard byly pomocné v úsilí o emancipaci.

Postavena v roce 1856, železnice půlí Jamestown a stále poskytuje zásadní spojení pro nákladní dopravu a některé cestující mezi přístavními městy na východ a do vnitřních destinací.

Jamestown 20. století

V dubnu 1947 udělilo valné shromáždění v Severní Karolíně začlenění Jamestownu. Několik měsíců po začlenění Jamestown přijal územní obvody a zahájil výstavbu obecního vodovodu a kanalizace.

T. C. Ragsdale Senior sloužil jako první starosta města a Charles P. Turner byl prvním městským manažerem. O více než 60 let později je Jamestown hrdý na to, že jej řídí pouze jeho čtvrtý městský manažer a pátý starosta, což je důkazem stability komunity.

1959 městská rada

V padesátých a padesátých letech minulého století, s přibližně 750 obyvateli, se město pyšnilo takovými zlepšeními, jako je pouliční osvětlení, vodovodní a kanalizační systém a hasiči.

V 60. a 60. letech se Jamestown rychle rozrostl. Několik obytných čtvrtí vyrostlo ze staré zemědělské půdy. Byla vytvořena deska ABC a postaven obchod s alkoholem, což se ukázalo jako rozumná investice, umožňující městu splácet dluh vzniklý na vodovodních a kanalizačních vedeních a financovat stavbu radnice v roce 1967 a Jamestown Park and Golf Kurz v roce 1974.

Vzdělání: Základní kámen Jamestownu

V souladu s hodnotami Quaker a jak město prosperovalo, vzdělání se stalo základním kamenem Jamestownu.

Dům Madison Lindsay

Jamestown bylo domovem několika škol, včetně školy Quaker pro děti a děti, semináře pro mladé ženy, právnické fakulty a první zdravotnické školy v Severní Karolíně, která se původně setkala v domě Dr. Madison Lindsayové.

„Stará škola“, postavená v roce 1915, je ušlechtilým neoklasicistním středobodem Main Street, je nyní veřejnou knihovnou Jamestown obklopenou nově přidaným Common, pulzujícím městským místem setkávání.

Na východní straně Jamestownu je Guilford Technical Community College, původně využívaná jako sanatorium na tuberkulózu, dokud populace po druhé světové válce nevyžadovala nová školní zařízení.

Dnes má Jamestown, který je i nadále známý svými vzdělávacími schopnostmi, dvě základní školy, jednu střední školu a jednu střední školu.

Památky Jamestownu: Chůze s historií

Ať už zavoláte Jamestown domů, zvažujete stěhování nebo navštěvujete, Jamestown má mnoho věrně restaurovaných historických památek, které jsou ideální pro relaxační a příjemnou prohlídku. Kliknutím sem zobrazíte mapu historických značek.

  • Ústředním bodem Jamestownu je „Stará škola“, nyní veřejná knihovna Jamestown, která se nachází na West Main Street.
  • Dům Madison-Lindsay, postavený v roce 1817, byl pozoruhodný tím, že byl domovem řady lékařských škol. Původní dům se nacházel na jihozápadě vědeckých a federálních (hlavních) ulic a nyní se nachází v areálu domovského domu Mendenhall.
  • Při prohlídce Mendenhall Homeplace, který se nachází na West Main Street, musíte vidět památky včetně falešného dna a unikátního rohového schodiště.
  • Cotton Mill Oakdale, který zahájil provoz po občanské válce, je jedním ze dvou národních registrů historických okresů v Jamestownu a je nejstarším nepřetržitě fungujícím bavlnárským závodem ve Spojených státech. Na pozemku je školní dům Oakdale, jednopokojová školní budova postavená v roce 1912 nebo 1913 úředníky bavlny.
  • United States metodistická církev v Oakdale začala na půdě Oakdale Cotton Mill v roce 1878 jako pobočka Jamestown Methodist. Kostel, který pořádá bohoslužby dodnes, byl postaven v roce 1915 s aktualizacemi přidanými v roce 1943.
  • Dr. Shubal Gardner Coffin otevřel v roce 1840 městskou druhou lékařskou školu. V roce 1855 postavil působivý a neobvyklý dům řecké obrody. Díky vlečce s deskami a obušky, který se nachází na východ od centra starého města poblíž nových vlakových kolejí, si vybral místo svého domova, aby si užil lepší přístup k dopravě.
  • Dům Williama Reece byl postaven v letech 1834 až 1844 místním konstáblem stejného jména. Dům byl rodištěm Josepha Reece, zakladatele Greensboro News & amp Record Home J. Harpera Johnsona, starosty Jamestownu a roku 1881 a sídla FL Bevana, proslulého trenéra psů pro takové slavné patrony jako JP Morgan, Jay Gould a Pierre Lorillard.
  • Potter House, postavený v roce 1819, byl původně obchodem se sedly a postroji Henryho Humphriese a#39, dokud Isaac Potter nezískal jednopokojovou kabinu s vrubovou drážkou pro svůj vlastní obchod, který provozoval až do roku 1826. Používán jako rezidence na počátku 21. století, domov sloužil jako místní americké dvousté výročí.
  • Rodina Ragsdaleů, známá svými příspěvky k rozvoji a kráse dnešního Jamestownu, nazvala Magnolia Farm, také na East Main Street, domov po generace. (Žádná značka)
  • Na East Main Street je železniční přejezd skutečným plátnem graffiti umění, komunitní tradice, vytvořené konkurenčními školami Southwest Guilford a Ragsdale High. (Žádná značka)

Jamestown dnes

S více než 3300 obyvateli, kteří žijí na téměř 3 čtverečních mílích, se Jamestown může pochlubit kouzlem malého města a přitom být pár minut od rušného regionu Triad.

Závazek Jamestownu k dobře naplánovanému a kvalitnímu rozvoji vytváří rovnováhu mezi zachováním charakteru komunity a dědictví a přilákáním rozmanitosti pracovních míst a podniků.

Naše komunita je hrdá na náš závazek chránit naše cenné přírodní, kulturní a historické zdroje a poskytovat našim občanům kvalitní veřejné služby a infrastrukturu.


Oblasti kolem Jamestownu

Woods Crossing: Západně od Jamestownu na dálnicích 120/108/49 pamětní deska na Bell Mooney Road připomíná kousek od objevu zlata na Wood’s Crossing. Objev zlata v roce 1848.

Stent: Dá se vyjet z Jamestownu na Jacksonville Road a hledat vesničku Stent. Toto je oblast „Poverty Hill“ v příbězích Bret Harte. Nachází se zde důl Jumper, známý svým unikátním zlatem. Je odtud vidět výhled na horu Quartz a zvlněné kopce směrem k horám.

Most Stevens Bar: Těsně před startem přes most u jezera Don Pedro pamětní deska připomíná Stevens Bar založený v roce 1849.

Dálnice 120/49 na sever: Na vyhlídce je pamětní deska na město 1849 Jacksonville, založené plukovníkem A. M. Jacksonem, nyní ponořené pod vodami jezera Don Pedro. Přehrada Don Pedro poblíž La Grange na řece Tuolumne vytváří 160 mil dlouhé pobřeží, když je jezero plné.

Čínský tábor: Kolem roku 1849 zaměstnávala skupina Angličanů mnoho čínských horníků na tomto místě, kterému se začalo říkat Čínský tábor. Rušná vesnice ve své době s těžbou zlata a scénickými liniemi, první válečná válka ve státě, se odehrála asi tři míle daleko poblíž Krymského domu mezi Sam Yap a Yan Woo Tongs. Dobové budovy stále stojí, jako je kamenná a cihlová budova z roku 1854, která byla později používána mnoho let jako pošta. Přes silnici je malý katolický kostel sv. Františka Xaverského, postavený v roce 1855. Nedaleko se nachází Červené kopce, známé svou výraznou faunou a flórou.

Montezuma: Pojmenován pro „stan Montezuma“ je domovskou základnou významných horníků, Solomona Millera a Petera Auranda. Tento krátkodobý těžební tábor dosáhl vrcholu po roce 1852, kdy příkop a žlab přinesly vodu po úpatí Stolové hory. Montezuma, stejně jako mnoho hornických táborů, byla scénou násilí v důsledku daně z roku 1850 pro zahraniční těžaře. Osamělá plaketa podél silnice 49 mezi čínským táborem a dálnicí 108 je jedinou fyzickou připomínkou toho, že město Montezuma kdysi bylo plné hledačů štěstí.


Jamestown - Historie

b>

POZNÁMKA: Pokud byste věděli, byli příbuzní nebo jste byli členy posádky jednoho ze skutečných Jamestownů, rádi bychom to věděli! Kontaktujte jednoho z níže uvedených webmasterů se svými příběhy a obrázky, které byste chtěli darovat. Bude nám ctí je zveřejnit.


USS JAMESTOWN 1
SLOOP OF WAR
První Jamestown byla válečná šalupa zahájená v roce 1844 Navy Yardem, Gosport, VA. 25. června 1845 opustila Hampton Roads a byla vlajkovou lodí Commodora Charlese W Skinnera. Velitel Skinner byl velitelem amerických námořních plavidel operujících u západního pobřeží Afriky s cílem potlačit obchod s otroky. Šalupa se vrátila do USA a přístavila se v Bostonu 6. srpna 1846. Zatímco kotvila v Bostonu, do Spojených států se druhý den po sobě dostala zpráva, že plíseň zničila úrodu brambor v Irsku. Jamestown a Macedonian byly použity k přepravě potravin do Irska v březnu 1847.

Poté sloužila jako vlajková loď Commodora W. C. Boltona znovu operujícího u západního pobřeží Afriky. V roce 1848 byla převezena do středomořské eskadry, aby pomohla chránit Američany během epidemie revolucí, která zachvátila Evropu. V roce 1851 byla přidělena k brazilské eskadře a v květnu 1854 se vrátila do Philadelphie. Poté potřetí Jamestown plula jako vlajková loď africké letky v letech 1855 až 1857.

Po vypuknutí občanské války se Jamestown stal součástí Atlantické blokády. Zatímco u letky sestavila rekord vynikající účinnosti. V říjnu 1862 se Jamestown vydal do Pacifiku, kde chránila americký obchod před společníky z Konfederace, až do září 1865. Po skončení války sloužila jako obchody a nemocniční loď v Panamě, dokud na palubě nevypukla horečka. 2. dubna 1867 jí bylo nařízeno, aby pomohla zmírnit horečku a připojit se k North Pacific Squadron. Zatímco byla loď součástí této jednotky, vztyčila americkou vlajku nad Sitkou na Aljašce 18. října 1867, Aljaška byla právě zakoupena z Ruska.

Další tři roky Jamestown křižoval Pacifik ze západního pobřeží Severní a Jižní Ameriky. Plula také tak daleko na západ jako Tahiti, Fidži a Havajské ostrovy. V únoru 1882 byla znovu osazena jako cvičná cvičná loď a přes mys Horn pokračovala na pobřeží Atlantiku. Plula Atlantským oceánem až do září 1892, kdy byla loď převedena do ministerstva financí. Jamestown sloužil jako námořní nemocniční loď pro karanténní účely v přístavu Hampton Roads. Oheň ji zničil 3. ledna 1913 poté, co byla vrácena do námořnictva.


CSS JAMESTOWN
KONVERZOVANÝ PARNÍ PARAMETR
Jamestown 2, původně osobní parník, byl postaven v New Yorku v roce 1853 a byl zabaven v Richmondu, VA v roce 1861 pro Společenství Virginie námořnictva. Následujícího července byla pověřena konfederačním námořnictvem, přejmenována na Thomas Jefferson, ale stále byla obecně označována jako Jamestown.

Brigestinou zmanipulovaná Jamestown byla navržena a zkonstruována známým Williamem H. Webbem pro New York a Old Dominion Line jako sestra Yorktownu (v. Patrick Henry).

S poručíkem JN Barneym, CSN, ve funkci byla aktivně zaměstnána až do konce své kariéry v květnu 1862. Její služba byla zdůrazněna bitvou u Hampton Roads ve dnech 8.-9. března 1862, během níž pomáhala CSS Virginii při útoku na USS. Kongres a USS Cumberland a během bitvy mezi Monitorem a Virginií (Merrimack) stál stranou, Konfederační kongres nabídl zvláštní poděkování důstojníkům a posádce Jamestownu za jejich „galantní chování a snášení“ v boji.

Asi o čtyři týdny později, 11. dubna 1862, Jamestown, Virginie a pět dalších konfederačních lodí vyplulo z Norfolku do Hampton Roads před plným výhledem na squadronu Unie. Když bylo jasné, že Federálové nehodlají zaútočit, Jamestown, krytý Virginií a ostatními, se nastěhoval, zajal tři obchodní lodě a CSS Raliegh je odtáhl do Norfolku. Později téhož měsíce byl Jamestown odeslán z Norfolku, aby spolupracoval s generálmajorem Magruderem CSA, v řece James a počátkem května byla použita k přepravě armády nemocných a zraněných do Richmondu.

V noci na 5. května pokračovaly CSS Jamestown a CSS Patrick Henry do Norfolku a následující noc se vrátily s loděmi CSS Richmond, CSS Hampton a munice, přičemž při obou příležitostech míjely federální baterii v Newport News. A second attempt to return to Norfolk met failure.

On 8 May Jamestown was ordered to notify the Secretary of the Confederate States Navy of the continuing engagement of two Federal gunboats and Ironclad Galena, which retired up the James River as far as Drewry's Bluff where on 15 May 1962 she was sunk to obstruct the channel.


USS JAMESTOWN 3
PG-55/AGP-3
The third Jamestown was at first the largest and most luxurious yacht in the world at that time. The Savarona was built in 1928 in Wilmington, Delaware, for Mrs. Thomas S. Cadwallader of Philadelphia. The Navy obtained the yacht on December 6, 1940 and converted her into a gunboat. She was commissioned the USS Jamestown (PG-55) on May 26, 1941. The Jamestown's first summer was spent training Naval Academy Midshipmen. At the end of the summer the vessel was refitted as a motor-torpedo-boat tender. With the refit complete she left for the South Pacific in June, 1942.

The Jamestown's first action in the Pacific was in the New Caledonia battle. She fearlessly patrolled "Iron-Bottom Sound," and nightly challenged Japanese destroyers, cruisers, and even battleships of "The Tokyo Express" here. By day she worked feverishly to ready the battered and worn boats for their next patrol. She served here until February, 1944, when she left for the States for a well earned and badly needed overhaul. In August, 1944, the repair work was finished and the Jamestown was back in the fighting this time at New Guinea. On February 5, 1945, the Jamestown was ordered to the Philippines where she performed convoy duty. The vessel set sail for the United States on October 20, 1945 and arrived at San Francisco on November 24. She was decommissioned there on March 6, 1946 ending her busy and useful service.


USS JAMESTOWN 4
AG-166/AGTR-3
The fourth Jamestown was a converted Liberty ship, originally launched as the J. Howland Gardner. The Navy obtained her on August 10, 1962, and commissioned her the USS Jamestown (AG-166) on December 13, 1962, at the Norfolk Navy Yard. After being refit she left Norfolk on January 20, 1964, for Guantanamo Bay, Cuba. She was there when Cuba's Fidel Castro shut off all fresh water to the base and stood by ready to evacuate American families if it was necessity.

After returning to port, the Jamestown was redesignated as AGTR-3 and sailed around Africa, then around the Caribbean until July, 1964. Three months later the ship got under way for the Far East and reached the Philippines on December 29, 1964.

In February 1966, Captain Henry J. Lyon assumed command of USS Jamestown and served as her Commanding Officer until January 1967. Captain Lyon's ship was an unusual ship in that it had no guns to speak of while serving in enemy waters most of the time. The Jamestown was a technical research ship, with the assigned mission of conducting technical research projects. Some of these projects included electromagnetic propagation studies and advanced communications such as communications moon relay and satellite communications. While in the Pacific Fleet, it helped meet the increased communications requirements resulting from the build-up of U.S. Forces in Southeast Asia. The Jamestown had been awarded the Battle Efficiency "E," which is annually awarded to the best ship in each class.

The Jamestown operated in the South China Sea gathering valuable information for the Navy's ships fighting in South Vietnam. She also added to the long naval tradition of serving the field of scientific research. The ship continued operating in the Far East, often in the Vietnam War Zone. After the end of the Vietnam War, the Jamestown, having served the Navy well, was decommissioned.


SS JAMESTOWN 5
DY-100 CLASS
The DY-100-class, an ancient type of interplanetary vehicle first built on Earth in the late 20th century, was the first mass-produced interplanetary ship. With its nuclear-powered engines for extended voyages, the DY-100 proved a most versatile carrier. Rigged for duration travel, it was the first manned ship to Mars. The S.S. Botany Bay, a DY-100-class vessel equipped with suspended animation facilities, was launched from Earth in 1996 with the dictator Khan Noonien Singh and his and his followers aboard.

The fifth Jamestown was launched on January 9, 2036 (one of the last of many vessels in this class), and commanded by United States Navy Captain Corey D. Thomas. This spacecraft was part of the first joint exploration mission between the United States and the European Space Agency to Mars. The craft arrived in orbit of Mars on September 29, 2036, with the first landing taking place on October 12th. After spending a month on Mars collecting valuable and priceless data, the SS Jamestown returned to Earth on July 20, 2037. The SS Jamestown also left 105 Colonists on Mars (One of which was a Julien Picard, a distant relative of Captain Jean-Luc Picard).


SS JAMESTOWN 6 (NX-05)
NX CLASS EXPLORER

The fifth NX Class vessel was the sixth ship to be named Jamestown, and was launched on Aug. 21, 2152. The USS Jamestown was powered by a second generation warp drive with a top speed of warp 5. She served Earth well by mapping a large part of what was to become Federation space and unknown space at that time. On October 30, 2155, while under the command of Captain Charles Ride, the 'Jimmy-T' was starmapping on the edge of known space in what would become the Romulan Neutral Zone when she disappeared. At that time, Starfleet did not have a clue about the cause of its disappearance, and no evidence of the Jamestown's fate was recovered. However, on stardate 48674.1 (2370), Starfleet discovered that NX-05 had been destroyed by the Romulans in a battle near the Klingon outpost of jacDlchHatlhyuQ (Planet of Six Countries) in some captured records.


USS JAMESTOWN 7 (NCC-184)
DAEDELUS CLASS CRUISER

The next year the Earth declared war on the Romulan Star Empire, and with the outbreak of hostilities a new class of fighting ships was launched: the Daedalus Class Cruiser. One of these ships, the seventh Jamestown, was launched on March 15, 2159. She fought in many battles against the Romulans during the war and was a participant in the Battle of Cheron, the final battle of the war. In command was Captain James T. Glenn, who later was promoted to Rear Admiral and became Commandant of Starfleet Academy. After the war ended, the USS Jamestown continued to serve the fleet well until she was decommissioned on June 15, 2195.


USS JAMESTOWN 8 (NCC-1843)
ENTERPRISE CLASS HEAVY CRUISER

Launched on stardate 8208 (September 8, 2272), the eighth Jamestown (NCC-1843) started her service to the Federation. She was constructed in Starfleet's Newport News Orbital Shipyard and Spacedock. She was the third Enterprise Class Heavy Cruiser to be built (not refitted). This class vessel has the advanced fourth generation warp drive with a maximum speed of warp 12. The ship was commanded by Rear Admiral Stephen C. Thomas. While other details about the ship and her missions are classified, it has been stated by Starfleet that both the vessel and her crew performed exemplary service to the fleet.

On stardate 9112.15 (2280), while approaching the Gamma Cordinis star system, the ship was drawn into an unexpectedly powerful gravitational field. It was reported later that it was a black hole, which accelerated the ship past its normal warp limits. In fact, the ship had been propelled through time to stardate 44323.54 (2365). After making contact with Starfleet, they were directed to rendezvous with the science vessel USS Ochoa. After arriving at Starbase 472, the ship was notified that it had been officially declared "missing in action" nearly 80 years earlier on stardate 9612 (2280). and that three other "Jimmy T's" had been launched and decommissioned or lost in their absence. Now, the thirteenth ship to be named Jamestown was under construction. Through public reaction to the ship's homecoming, it was decided to give the new ship to the old crew. On stardate 44368.3 (2365) Rear Admiral Thomas took command of the new ship in a transfer ceremony at the Mars Orbital Dockyard. His old ship was claimed by the Federation, acting on behalf of the Smithsonian Institution. It was placed on exhibition at the Garber Station 6, a converted dockyard facility orbiting Earth's moon. (More information about these four ships follows.)


USS JAMESTOWN 9 (NCC-1843-A)
EXCELSIOR CLASS BATTLESHIP

The ninth ship to bear the name of Jamestown was commissioned on stardate 9305 (2282). Starfleet, in the tradition of the Enterprise, the ship was named USS Jamestown, NCC-1843-A. It was the next to last ship to be built of the Excelsior Class Battleships before Starfleet switched to the upgraded version used for the USS Enterprise-B. Some of the important campaigns and missions of the ship was the safe penetration of the Galaxy Barrier and the Battle of Rendar with the Romulans. Her last Commanding Officer was Captain John Cantwell, who tood command on stardate 10436.3 (2293). (He was one of the young captains in Starfleet at that time. Also, the son of one of the officers who was on the original NCC-1843.) He lead the ship on a research mission to the Gamma Coronis worm hole where his dad was lost. On stardate 10507.5 (2294) while on this mission, the ship was also lost in the same worm hole. Starfleet expects this ship to reappear on stardate 447526.4 (2407).


USS JAMESTOWN 10 (NCC-1843-B)
CONSTELLATION CLASS STAR CRUISER

Four years after the loss of Jamestown-A, Starfleet launched the USS Jamestown, NCC-1843-B, a Constellation Class Star Cruiser, commissioned on stardate 10936.5 (2298). One of its important missions was the mapping of Sector 424. This mission took 12 years and two captains to finish it. One being now Commodore Matt Decker IV, the great-grandson of Commodore Matthew Decker of the Doomsday Machine Incident. Another campaign was the Battle of Klin 4, to be later identified as having been with the Ferengi. While other parts of the ship's missions are classified, it was stated by Starfleet that both the vessel and her crew performed exemplary service to the Fleet. She was decommissioned stardate 13957.5 (2328).


USS JAMESTOWN 11 (NCC-1843-C)
AMBASSADOR CLASS HEAVY CRUISER

The eleventh ship named Jamestown (NCC-1843-C) was an Ambassador Class Cruiser, and was commissioned on stardate 14126.5 (2330). Some of its most important missions were under the leadership of Captain Jack Armstrong. The Jamestown discovered the giant twin black holes which were named Alam'ak and Behr'ak near the Salayna system. At the Second Battle of Khitomer under the command of Commodore James Carson, she was the flagship of a combined Federation and Klingon fleet against a Romulan fleet. After heavy loses on both sides, the Jamestown won the battle by destroying the last Romulan battleship. At which time the rest of their fleet left Khitmoer for home. After the battle, the Jamestown continued to perform exemplary service to Starfleet for many years. On stardate 40136.5 (2360) the 'Jimmy T' had just started a five year mapping mission to the Orion Arm of the Milky Way Galaxy. On stardate 41374.4 (2362) Starbase 156 received a strange message from the Jamestown, which stated that they were under attack, but the message ended abruptly. At once Starbase 156 sent out a rescue ship, but it took two months at top warp speed to reach the last known coordinates of the Jamestown. When the USS Achilles arrived it found no sign of the ship or any disturbance in the area. Also no shuttles or any survivors were found on any planets nearby. (Later it was believed that the incursion was a Borg attack).


USS JAMESTOWN 12 (NCC-1843-D)
NEBULA CLASS LIGHT CRUISER

The twelfth and most recent ship to be named Jamestown (NCC-1843-D) is a Nebula Class Light Cruiser. She was launched on stardate 44369.3 (2365) with Rear Admiral Stephen Thomas in command. This new Nebula Class ship is different from the seventh "Jimmy T", but in many ways it is the same. Even though this new ship is a light cruiser, it has as much more fire power and greater the old heavy cruiser. Admiral Thomas and his crew had many adjustments to make while living in the 24th century, including having families aboard ship. Nonetheless, the crew soon found their niche and were able to perform admirably. Many of her missions were those of exploration near the galactic rim and also into the farther reaches of the Beta Quadrant. Eventually, the now Vice Admiral Thomas would pass command to Rear Admiral Richard Hewitt, and continue Starfleet's mission of exploration.

Most recently, under command of Commodore John Winsley, this Jamestown served with the Allied Seventh Fleet during the Dominion War, and was among the 14 of the original 112 ships to survive the conflict. After extensive repairs, the Jamestown has set out again, aiding in the cleanup of Bajoran and occupied Cardassian space interspersed with the occasional skirmish against rogue Breen elements.

USS JAMESTOWN 13 (NCC-1843-E)
VESTA CLASS STARSHIP
The end?

1 Stardate is made up of four or five digits being the number
of days since the start of space travel on Earth.

2 Old Earth date.
3 It was discovered in the early 21st Century by the Compton Gamma
Ray Observatory which was launched by NASA in 1990.
4 Starfleet decided with the start of the 24th Century or 2300 old Earth
date that the stardate would start with the number 4 (for 24th Century)
followed by four or five digits for the number of days since the start of
the century.

5 Named for Ellen Ochoa, a NASA Astronaut in the 1990s.

6 Its function is simular to those of the old Earth Garber Facility
in Maryland, USA.

"Star Trek," "Star Trek: The Next Generation," "Star Trek: Deep Space Nine," "Star Trek: Voyager," Starfleet, and Starfleet Academy are all Paramount Pictures, a Viacom company. No infringement is intended.


History of Jamestown

Both teams unable to add anymore runs. Tarp Skunks are trying to hold onto the 2-1 lead and extend their win streak to four. Top of the ninth underway.
Streaming at http://WRFALP.com/Streaming
@tarpskunks
#JamestownNY
@PGCBLBaseball

Muckdogs score first in the top of the seventh, but the Skunks respond with two runs in the bottom of the inning. The game is heating up as we go into the eighth. 2-1 Skunks.
Streaming at http://WRFALP.com/Streaming
@tarpskunks
#JamestownNY
@PGCBLBaseball

Skunks again leave runners stranded on the bases. We're still tied at 0-0 heading into the seventh.
Streaming at http://WRFALP.com/Streaming
@tarpskunks
#JamestownNY
@PGCBLBaseball

About Jamestown

Jamestown was incorporated into a village in 1827 and incorporated into a city on April 19, 1886.
Oscar F. Price was elected as the first mayor of the city on April 13, 1886.

Phone Numbers

Join Our Newsletter

Jamestown City Hall

Phone: (716) 483-7510
Fax: (716) 487-2853

Header photograph courtesy of Brandon Schuster Photography © 2016 all rights reserved.
All intellectual property, copyrights, and trademarks property of their respective owners.


From the Collection – Fort Greble – Dutch Island

Named for John T. Greble, the first U.S. Military Academy graduate to die in the Civil War, Fort Greble was established as an Endicott fortification in 1897 and was part of the RI Coastal Defense on Dutch Island which is part of the town of Jamestown, Rhode Island.


Conditions of Use

Podmínky

By accessing this web site, you are agreeing to be bound by these web site Terms and Conditions of Use, all applicable laws and regulations, and agree that you are responsible for compliance with any applicable local laws. If you do not agree with any of these terms, you are prohibited from using or accessing this site. The materials contained in this web site are protected by applicable copyright and trademark law.

Use License

  1. Permission is granted to temporarily download one copy of the materials (information or software) on Railtown 1897 State Historic Park’s web site for personal, non-commercial transitory viewing only. This is the grant of a license, not a transfer of title, and under this license you may not:
    A. modify or copy the materials
    b. use the materials for any commercial purpose, or for any public display (commercial or noncommercial)
    C. attempt to decompile or reverse engineer any software contained on Railtown 1897 State Historic Park’s web site
    d. remove any copyright or other proprietary notations from the materials or
    E. transfer the materials to another person or “mirror” the materials on any other server.
  2. This license shall automatically terminate if you violate any of these restrictions and may be terminated by Railtown 1897 State Historic Park at any time. Upon terminating your viewing of these materials or upon the termination of this license, you must destroy any downloaded materials in your possession whether in electronic or printed format.

Prohlášení

The materials on Railtown 1897 State Historic Park’s web site are provided “as is”. Railtown 1897 State Historic Park makes no warranties, expressed or implied, and hereby disclaims and negates all other warranties, including without limitation, implied warranties or conditions of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement of intellectual property or other violation of rights. Further, Railtown 1897 State Historic Park does not warrant or make any representations concerning the accuracy, likely results, or reliability of the use of the materials on its Internet web site or otherwise relating to such materials or on any sites linked to this site.

Omezení

In no event shall Railtown 1897 State Historic Park or its suppliers be liable for any damages (including, without limitation, damages for loss of data or profit, or due to business interruption,) arising out of the use or inability to use the materials on Railtown 1897 State Historic Park’s Internet site, even if Railtown 1897 State Historic Park or a Railtown 1897 State Historic Park authorized representative has been notified orally or in writing of the possibility of such damage. Because some jurisdictions do not allow limitations on implied warranties, or limitations of liability for consequential or incidental damages, these limitations may not apply to you.

Revisions and Errata

The materials appearing on Railtown 1897 State Historic Park’s web site could include technical, typographical, or photographic errors. Railtown 1897 State Historic Park does not warrant that any of the materials on its web site are accurate, complete, or current. Railtown 1897 State Historic Park may make changes to the materials contained on its web site at any time without notice. Railtown 1897 State Historic Park does not, however, make any commitment to update the materials.

Odkazy

Railtown 1897 State Historic Park has not reviewed all of the sites linked to its Internet web site and is not responsible for the contents of any such linked site. The inclusion of any link does not imply endorsement by Railtown 1897 State Historic Park of the site. Use of any such linked web site is at the user’s own risk.

Site Terms of Use Modifications

Railtown 1897 State Historic Park may revise these terms of use for its web site at any time without notice. By using this web site you are agreeing to be bound by the then current version of these Terms and Conditions of Use.

Rozhodné právo

Any claim relating to Railtown 1897 State Historic Park’s web site shall be governed by the laws of the State of California without regard to its conflict of law provisions.


Podívejte se na video: Jamestown Season 1 Trailer